Weer een nieuw blog erbij! Of twee, of...

Vorige keer kondigde ik nog aan dat ik een blogje had geplaatst op de website mamaplaats.nl. Dat heb ik inmiddels verwijderd, sorry. De algemene voorwaarden stonden me niet aan (zij behouden een eeuwigdurend copyright op alles wat je plaatst!) en al die pop-upadvertenties waren ook flink irritant. Maar ik heb nieuws!

Ik ga vanaf nu wél bloggen op de website http://www.stayathomemama.nl/ - je raadt het al, een plek waar Stay At Home Mama's hun verhalen plaatsen. Dat ga ik dus ook doen. Een beetje in dezelfde trant als hier op mijn eigen blogje, maar toch ook weer niet. Ik merk nu al dat wanneer ik iets schrijf voor SAHM dat ik veel beter kan doen alsof het ook door anderen gelezen wordt, haha. Dus kijk vooral binnenkort daar, of volg dit blog, want ik zal de publicaties daar uiteraard ook aankondigen.

Het lijkt mij wel leuk om ervaringen met anderen te delen, en ook om advies te vragen, te krijgen en te geven. Of in elk geval te horen dat ik niet de enige ben die zich soms een Brokje Onzekerheid zit te voelen op de bank. 

Ik heb ook meteen allerlei ideeën voor blogs - maar dat heb ik altijd. Je moest 'ns weten welke notities er allemaal nog staan om uitgewerkt te worden voor een van mijn diverse blogjes. Druk, druk, druk.

Zo heb ik op mijn website ook al een nieuw blog aangemaakt speciaal voor mijn ervaringen met het schrijven van dat kinderboek waar ik het - als het goed is - al eerder over had. Al dreigt dat plan nu alweer behoorlijk op de rem gezet te worden door een vertaaldeadline van een YA, een vertaaldeadline van een ander kinderboek, en uitgeverij Unieboek | Het Spectrum heeft het me net nog iets moeilijker gemaakt door een schrijfwedstrijd te lanceren met ongeveer dezelfde deadline als die twee vertaalklussen.

Dus wie weet wat ik als eerste ga schrijven: mijn kinderboek-in-wording, een inzending voor de YA-schrijfwedstrijd, een YA-boek dat eveneens in mijn hoofd rondspookt, een non-fictieboek dat ook iets te maken heeft met (thuis)moederen of zelfs iets heel anders... Wat het ook wordt, ik al het bijhouden. Desnoods met legenda die duidelijk maakt over welk schrijfproject ik het nu weer heb.

Lees je mee?