Nog even snel voor het slapen gaan

Vandaag heb ik wel weer contact gehad met collega's via de mail. Ik heb zelfs m'n baas geantwoord, al heeft hij niet de moeite genomen daar weer op te reageren. En dat terwijl de grote vraag 'Weet je al wat er met mijn blad gebeurt' erin zat. Of hij was er weer eens niet, of hij heeft echt niet door dat dat voor mij een extra stressfactor is.

Maar goed, we hebben het over iemand die waarschijnlijk denkt dat ik een griepje heb. Als hij al doorheeft dat ik me ziek gemeld heb. Dus waarom ik me vandaag zo druk zat te maken over de deadline en al het werk, ik weet het niet zo goed. Ja, voor mezelf en mijn eigen gevoel om alles toch netjes te doen en op orde te hebben. Al ben ik wel zo slim geweest niet te reageren op het verzoek vandaag de website bij te werken. Daarop gaf ik maar niet thuis, dat leek me handig.

Verder heb ik wel geprobeerd werk te verzetten, maar in woordaantallen viel dat aardig tegen. Moest vooral bezig met de mail die ik via een collega deels terug heb gekregen - op een ander mailadres, inclusief mail van de tweede account die ik wel had. Het ging me om een handjevol belangrijke mails en een paar nuttige qua nieuws. Maar nog heb ik niet heel veel pagina's kunnen afmaken vandaag.

Al leek het me dus raadzaam die pagina's nog maar even op te sparen en niet alles vandaag in bulk door te mailen naar het werk. Dan denken ze echt dat ik kantoorziek ben. Waar wel wat in zit, trouwens.

Volgens mij hoor ik baby jammeren. Dus ik laat het hierbij.